Кредит You Tube Facebook
Тест-драйв
Підписка
Підписатись
Запис на тест-драйв
Модель авто*:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Бажана дата:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.
Запись на ТО
Ваш авто*:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Бажана дата:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.
Взяти участь в акції СТО
Акція:
Модель авто:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.
Взяти участь в акції салона
Акція:
Модель авто:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.



Пожалуйста, выберите язык:
UA
RU

MITSUBISHI ПРОДАЛА В ЄВРОПІ 100 000 ЕКЗЕМПЛЯРІВ OUTLANDER PHEV

30.01.2018

Всього після чотирьох років з початку продажів у Європі 21 жовтня 2013 року, Mitsubishi Motors Corporation (MMC) офіційно оголосила, що технологічний флагман компанії - Outlander PHEV розійшовся на континенті тиражом в 100 000 штук.

З самого початку продаж стартував на декількох невеликих ринках Голландії та Скандинавії, але дуже скоро автомобіль досяг успіху, несучи абсолютно нове розуміння в концепцію європейського позашляховика.

Вже в листопаді 2015 року, подолавши показник в 50 000 проданих моделей, Outlander PHEV став самою популярною моделлю в сегменті автомобілів із зарядженням від електромережі на континенті в 2015, 2016 і 2017 роках. Не в останню чергу завдяки постійній еволюції моделі.

Незважаючи на постійно зростаючий пресинг з боку щорічно зростаючої кількості конкурентів в цьому сегменті ринку, Outlander PHEV зумів втримати перше місце на ринках Великобританії, Норвегії та Іспанії з автомобілем 2017 модельного року. За період з січня по грудень 2017 року продажі Outlander PHEV склали 13% від об'єднаної частки електрокарів і заряджаючих гібридів і 77% від частки всіх позашляховиків модельного ряду Mitsubishi Motors в регіоні.

Технологічний флагман

Починаючи з ранніх версій виробництва 2013 року, Outlander PHEV запропонував європейському покупцеві синтез перевірених інженерних ідей MMC (таких, як система 4WD, представлена ​​в 1936 році, електрична силова установка, що з'явилася ще в 1966, і широка гама позашляховиків, представлена ​​з 1982 року) і популярних останнім часом технологічних рішень, пов'язаних з мінімальним впливом на навколишнє середовище. Привабливість Outlander PHEV забезпечили система активної безпеки Super-All Wheel Control, ефектний кузов SUV, висока надійність і низькі експлуатаційні витрати. Причому, машина виявилася конкурентоспроможною навіть на найскладніших ринках Швеції та Німеччини, з традиційно сильними суперниками в класі.

Це прямий результат використання унікальної архітектури з двома електродвигунами попереду та позаду і відсутністю традиційної коробки передач (з управлінням «по дротах»). Передові рішення протягом більше ніж чотирьох років довели свою життєздатність на європейському ринку, підкуповуючи клієнтів простотою комплектації, низькою вагою і енергоефективністю, безвідмовною роботою операційної системи і, в той же час, прекрасним запасом ходу і високою економічністю і екологічністю, навіть при повному завантаженні автомобіля.

Mitsubishi Outlander PHEV використовувався японською делегацією на паризькій Конференції ООН зі зміни клімату (СОР21) в 2015 році, був визнаний самим екологічним компактним позашляховиком Німеччини (Auto Test Sieger in Gruen) за версією журналів Auto Test і Oekotrend в 2015, 2016 і 2017 роках.

У 2014 році швейцарський мандрівник Фелікс Еголф провів жорсткі випробування сімейного кросовера Mitsubishi Outlander PHEV і отримав вражаючі результати. Він проїхав на машині 700,2 кілометра. З них 133 км або 19% по дорогах, піднявся на сумарну висоту в 13 800 метрів, пройшовши 14 гірських перевалів і витратив при цьому всього 40,55 літрів бензину. Його витрата склала 5,79 літра палива і 1,3 кВт/ч електроенергії на 100 км пробігу.

Все це дозволяє ММС вважати Outlander PHEV технологічним флагманом компанії, а його архітектуру і гібридну силову установку – основним елементом стратегії розвитку продуктів.

На тлі жарких європейських дебатів про майбутнє дизельних двигунів і про глобальне місце і роль автомобіля в суспільстві, Mitsubishi Motors, з проданими 100 000 Outlander PHEV, готова запропонувати нові прикордонні рішення для тих, хто готовий до змін.

 


Повернутись до списку новин

Вверх
-