Кредит You Tube Facebook
Тест-драйв
Підписка
Підписатись
Запис на тест-драйв
Модель авто*:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Бажана дата:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.
Запись на ТО
Ваш авто*:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Бажана дата:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.
Взяти участь в акції СТО
Акція:
Модель авто:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.
Взяти участь в акції салона
Акція:
Модель авто:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.



Пожалуйста, выберите язык:
UA
RU

ПІКАПИ MITSUBISHI: 40 РОКІВ УСПІХУ В ЦІЛОМУ СВІТІ

19.09.2018

1978 рік змінив світ. Аркадна гра Space Invaders захоплює розвинені країни і стає точкою відліку для індустрії відеоігор. В Японії запускають першу автоматизовану мережу стільникових телефонів, а в кінотеатрах показують «Супермена».

В цьому ж році модельний ряд «трьох діамантів» поповнився пропозицією, яка впродовж наступних чотирьох десятиліть зробить фанатами марки 4,7 мільйони водіїв – однотонний пікап Mitsubishi.

Цей пікап здатний проїхати будь-якими шляхами та дорогами в усіх куточках планети. При його розробці основними пріоритетами були побажання клієнтів: виняткова надійність, довговічність, розумне корисне навантаження, але при цьому ще й прийнятний рівень керованості і комфорту, які повинні були знаходитися на одному рівні з пасажирськими седанами.

Первісток сімейства отримав назву FORTE, хоча експортні модифікації носили інші імена – в тому числі індекс L200, що залишається в ужитку й донині. Від початку пікап FORTE був розроблений в якості надійного, невибагливого транспорту для людей і товарів.

Маючи вантажопідйомність в одну тонну, FORTE в той же час відрізнявся легкістю в керуванні і маневреністю. Ці якості в поєднанні з винятковою надійністю і простотою обслуговування незабаром допомогли FORTE завоювати популярність у всьому світі, в яких би умовах його не використали – від вічної мерзлоти півночі до спалених сонцем пустель.

А щоб гарантувати клієнтам ще й високу прохідність, в 1980 році Mitsubishi Motors додав до пропозиції версію з повним приводом, яка небезпідставно вважається родоначальником всіх легкових автомобілів Mitsubishi з колісною формулою 4х4, включаючи PAJERO/MONTERO і DELICA.

Пікап, який на багатьох ринках став відомий під ім'ям TRITON, мав істотний вплив на успіх Mitsubishi Motors. Автомобілі першого і другого поколінь в основному вироблялися на заводі Mitsubishi Motors Ohe. Починаючи з моделі третього покоління в 1995 році виробництво було зосереджено на заводі в місті Лєєм Чабанг (Таїланд), звідки вони експортуються по всьому світу. Тепер це найбільша фабрика Mitsubishi Motors, яка виробляє близько 400 тисяч автомобілів на рік.

Сьогодні ми згадуємо про попередні покоління FORTE, TRITON і L200 – і ненадовго заглянемо в найближче майбутнє...

    

Перше покоління
Вересень 1978 року

·         FORTE - В Японії представлений 1-тонний пікап FORTE. Постачався на експорт під іменами Mitsubishi TRUCK і L200, продажі в Північній Америці почалися в жовтні того ж року.
- Єдиним кузовом на момент прем'єри був пікап з кабіною Single Cab. У базовому оснащенні автомобіль комплектувався 2,0-літровим бензиновим двигуном, проте в Північній Америці можна було замовити 2,6-літрову версію, а на японському і деяких інших ринках – 1,6-літрову. Також на експорт був доступний 2,3-літровий дизель.

Жовтень 1980 року

·         Дебют трансмісії з повним приводом, що підключається

1.jpg

Друге покоління
Березень 1986 року

·         Прем'єра абсолютно нової моделі. Розширена пропозиція кузовів: Single Cab із короткою і довгою кабіною, Club Cab і Double Cab. Доступні повноприводна та задньоприводна модифікації, моторна гама налічує 2,0-літровий і 2,6-літрові бензинові двигуни, а також 2,5-літровий дизель – версія старого 2,3-літрового зі збільшеним робочим об'ємом.

Травень 1991 року

·         В Японії представлена ​​версія STRADA з подвійною кабіною (тільки для місцевого ринку).

2.jpg


Третє покоління
Листопад 1995 року

·         Новий пікап Mitsubishi L200 STRADA представлений в Таїланді.

·         Виробництво налагоджене на тайському заводі MSC в Лаєм Чабангу, звідки автомобілі йшли на експорт по всьому світу.

·         Три кузовних версії: Single Cab, Club Cab і Double Cab. Моторна гамма влючає 2,5-літровий і 2,8-літровий дизельні двигуни. Поява інноваційної трансмісії Easy Select 4WD.

 3.jpg

Четверте покоління
Серпень 2005


·         У Таїланді дебютує новий пікап TRITON, продажі на інших ринках, в тому числі під іменем L200 стартують одразу ж після прем'єри.

·         Три кузовні версії: Single Cab, Club Cab і Double Cab. Моторна гама складається з 2,5-літрового і 3,2-літрового дизелів з паливною системою Common Rail. На вибір пропонуються повноприводна трансмісія Easy Select 4WD і більш досконала Super Select 4WD.

4.jpg



П'яте покоління
Листопад 2014 року


·         П'яте покоління представлено в Таїланді, поставки на інші ринки почалися невдовзі після прем'єри.

·         На вибір пропонуються кузови Single Cab, Club Cab з подвійними дверима і Double Cab. Під капотом встановлюється новітній 2,4-літровий дизельний двигун серії MIVEC, 2,5-літровий дизель і 2,4-літровий бензиновий силовий агрегат. Варіантів трансмісії три: задній привод, Easy Select 4WD і новий Super Select 4WD-II з диференціалом Torsen і електричним актуатором.

5.jpg

І дуже скоро нова сторінка історії пікапів Mitsubishi буде перегорнута...

 6.png

  

1978 рік: FORTE/L200 першого покоління

На світовому ринку, особливо в Північній Америці, існує величезний попит на невеликі пікапи, які використовуються не лише в якості вантажівок, але і для поїздок в школу, на роботу і навіть на морську рибалку.

Mitsubishi Motors представив свій перший 1-тонний пікап з назвою FORTE у вересні 1978 року, а вже через місяць, в жовтні, налагодив експорт автомобіля в Північну Америку.
Назву для 1-тонного пікапа «FORTE» взято з італійської і в перекладі означає «сильний». Прототипи пройшли суворі випробування на витривалість в Північній Америці, Таїланді і Саудівській Аравії, аби гарантувати надійність авто в найширшому кліматичному діапазоні і на всіх видах дорожнього покриття. 657 тисяч автомобілів були виготовлені на заводі Ohe в Японії і частково в Лаєм Чабангу (Таїланд).

Стилістично FORTE успадковує риси моделі Mitsubishi Galant з чотирма круглими фарами, довгим носом і аеродинамічною «спідницею» – вперше на пікапах. Широка передня колія (1360 мм) і довга колісна база (2,780 мм) забезпечили чудову керованість. Модифікації для Північної Америки комплектувалися 2,0-літровим і 2,6-літровим бензиновими двигунами, для Японії і інших регіонів пропонувався 1,6-літровий бензиновий двигун. Також на експорт був доступний 2,3-літровий дизель.


Шасі було складним та прогресивним для комерційного автомобіля. Попереду – дискові гальма і пружинна підвіска на подвійних поперечних важелях. Позаду – перевірені листові ресори і нерозрізний міст. Високих показників акустичного комфорту вдалося досягти завдяки двосекційному карданному валу і великій кількості ізолюючих матеріалів.

Багатий досвід будівництва позашляховиків Jeep дозволив Mitsubishi розробити власну систему повного приводу з безшумною ланцюговою передачею – така конструкція знижувала рівень шуму і втрати потужності, і дозволяла пересуватися дорогами з твердим покриттям на відносно високій швидкості.

Ця модель послужила засновником цілої лінійки повнопривідних Mitsubishi – PAJERO / MONTERO і DELICA.

  

1986 рік: L200/STRADA другого покоління

У березні 1986 року відбулася зміна поколінь моделі. Пікап помітно оновився зовні, отримав нові фари і решітку радіатора, його прямі лінії формують образ надійної, але разом з тим сучасної обтічної конструкції.

Кількість модифікацій пікапа дозволяло в буквальному сенсі зібрати машину з урахуванням усіх своїх забаганок – лише кузовів пропонували 3 варіанти: Single Cab з короткою і довгою кабіною, Club Cab і Double Cab. Можна було вибрати машину з заднім або повним приводом, а під капот встановлювали 2,0-літрові і 2,6-літрові бензинові двигуни, і 2,5 літровий дизель.

Змінилася і назва моделі: в 1991 році в Японії пікап з подвійною кабіною назвали ще одним італійським словом STRADA (дорога). У Північній Америці модель називалася MIGHTY MAX, в Австралії – TRITON, в інших регіонах – L200. Крім того, в США японський пікап продавався ще й під ім'ям Dodge RAM 50.

Всього на заводах в Японії і Таїланді було вироблено близько 1 146 000 моделей другого покоління.

1995 рік: L200/STRADA третього покоління

Виробництво автомобілів L200 третього покоління почалося в листопаді 1995 року в Таїланді. Дизайн і салон автомобіля були спроектовані наново, щоб надати йому сучасний і пізнаваний образ.

Новий стиль відображав потребу клієнта в пікапі, який також підходить і на роль легкової машини для особистого використання. Модель позиціонувалася як просторий п'ятимісний автомобіль, який би був зручний водночас і для комерційних перевезень, і для щоденних поїздок.

2,5-літровий турбодизель з інтеркулером був потужнішим за попередника, а нова трансмісія «Easy Select 4WD» помітно додала можливостей на бездоріжжі. Був розширений список серійного і додаткового устаткування, в тому числі з огляду на засоби безпеки – таким чином Mitsubishi залучав покупців, що звикли до комфорту пасажирських автомобілів.

STRADA / L200 продавався на всіх континентах крім Антарктиди і розійшовся загальним накладом у 1 046 000 одиниць.


- Новий зовнішній вигляд, який поєднує в собі надійність пікапа зі стилістикою легкового автомобіля.
- Інтер'єр з оздобленням і дизайном, що наближають його до пасажирських авто.
- Місткий кузов, один із найбільших в своєму класі.
- 2,5-літровий турбодизель з інтеркулером і поліпшеними характеристиками.
- Розширений список засобів пасивної і активної безпеки, включаючи подушку безпеки для водія, протиугінні вікна і додаткові стоп-сигнали.
- Автомобіль отримав систему повного приводу Easy Select 4WD з муфтою на передньому диференціалі для підключення передньої осі. Така конструкція дозволяє водієві вибирати найбільш ефективний режим руху по будь-якій дорожній поверхні.
- У деяких комплектаціях була доступна антиблокувальна система гальм ABS і диференціал підвищеного тертя, що сприяє поліпшенню керованості.

 2005 рік: L200 / TRITON четвертого покоління


У серпні 2005 року відбулася чергова зміна поколінь машини, яка експортувалася приблизно в 150 країн світу, ставши важливою частиною глобальної стратегії Mitsubishi Motors.
Перед командою розробників L200 були поставлені три цілі, досягнення яких дозволило машині підкорити світ. По-перше, новий пікап повинен був перевершувати очікування покупців пікапів, особливо в категорії економічності, довговічності і надійності. По-друге, він повинен був відповідати найвищим стандартам якості для подальшого зміцнення престижу бренду в глобальному масштабі. І, нарешті, від нього вимагалося бути чимось більшим, аніж звичайний комерційний автомобіль, і задовольняти найрізноманітніші потреби клієнтів.

Всього було вироблено 1 423 000 автомобілів TRITON / L200 четвертого покоління.

Характерні особливості L200 2005 року включають футуристичну зовнішність і дизайн інтер'єру – автомобіль вийшов сучасний і дуже стильний. Пікап отримав найпросторішу кабіну в своєму класі, а підвіска і комплектація забезпечили комфорт на рівні легкових машин.

Ці елементи не просто підкреслювали інноваційність L200 на ринку, але і розвіяли загальний образ пікапів як простих, нехитрих комерційних транспортних засобів. І це значно розширило клієнтську базу Mitsubishi Motors.

Новий на той момент дизельний двигун із системою впорскування Common Rail забезпечив високу потужність при одночасному досягненні низького рівню витрати палива і викидів шкідливих речовин, а також зменшення шуму і вібрацій.

Рама і новий кузов відрізнялися високим рівнем безпеки в своєму класі, а участь в ралі Дакар і інших перегонах створило в усьому світі імідж позашляховика, здатного вижити в найважчих умовах.

- Варіанти кузова включають три типи: Single Cab, Club Cab і Double Cab.
- Моторна гама складається з нових турбодизелів з робочим об'ємом 2,5 і 3,2 літра і системою впорскування Common Rail.
- Версії з заднім і повним приводом з вибором трансмісій Easy Select і Super Select 4WD.

 2014 рік: L200 / TRITON п'ятого покоління


У 2014 році з'явилося нове, п'яте покоління L200, яке ще повніше відповідає все більш різноманітним і суперечливим потребам клієнтів. Вдосконалене рульове і поліпшена керованість, простора комфортна кабіна і разом з тим важлива для бізнесу підвищена надійність – це якості, втілені в новому L200, що перетворюють його на утилітарний транспорт з легковим характером і тяжінням до спортивних характеристик.

Як і раніше, на вибір пропонуються три типи кабін: Single Cab, Club Cab і Double Cab.

2,5-літровий турбодизель і 2,4-літрові бензинові двигуни були модернізовані і на деяких ринках пропонуються разом з новим 2,4-літровим «чистим» турбодизелем MIVEC. Він забезпечує чудові характеристики потужності і крутного моменту при видатних показниках економії палива і зниження рівня викидів CO2. Вперше пропонується 6-швидкісна механічна і 5-швидкісна автоматична коробка передач зі спортивним режимом.

Системи повного приводу Mitsubishi продовжують розвиватися. Трансмісія Easy Select 4WD має три режими: 2H, 4H, 4L для забезпечення оптимальної тяги і максимальної відповідності до наявних умов; Super Select 4WD-II тепер оснащена електричним актуатором і керується за допомогою електронного селектора режимів на центральній консолі.

Також, як і раніше, пропонується задньоприводна версія, в тому числі у виконанні High Rider c дорожнім просвітом як у повнопривідних L200.

 


Повернутись до списку новин

Вверх
-