Кредит You Tube Facebook
Тест-драйв
Підписка
Підписатись
Запис на тест-драйв
Модель авто*:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Бажана дата:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.
Запись на ТО
Ваш авто*:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Бажана дата:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.
Взяти участь в акції СТО
Акція:
Модель авто:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.
Взяти участь в акції салона
Акція:
Модель авто:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.



Пожалуйста, выберите язык:
UA
RU

Пілоти команди Mitsubishi Motors зайняли 1 і 2 місце в категорії модифікованих електромобілів Pikes Peak

04.07.2014

29 червня у Колорадо (США) два 611-ти сильних гоночних електромобіля MiEV Evolution III зайняли 1 і 2 місця в категорії модифікованих електромобілів в рамках міжнародного змагання з підйому в гору Пайкс Пік (Pikes Peak). В абсолютному заліку гонки пілоти команди Mitsubishi Motors зайняли 2 і 3 місця. Пілотували електромобілі MiEV Evolution III Грег Трейсі (Greg Tracy), шестиразовий переможець міжнародного змагання з підйому на гору Пайкс Пік, і Хіроші Масуока (Hiroshi Masuoka), дворазовий чемпіон Ралі Дакар.

Вдосконалені електромобілі MiEV Evolution III дозволили вже в рамках тренувальних і кваліфікаційних заїздів розкрити гонщикам весь потенціал вражаючою керованості і показати рекордно високий час проходження траси. Призовий час заїзду у гонці - 9 хвилин 08 секунд 188 сотих.

"Я пишаюся отриманими результатами. Електромобілі - це прекрасне майбутнє екологічно чистого транспорту як для повсякденного життя, так і для високошвидкісних гонок, без втрати потужності", сказав Хіроші Масуока, гонщик і співробітник компанії Mitsubishi Motors Corporation.

Грег Трейсі після завершення гонки зазначив: «Команда Mitsubishi Motors підготувала просто фантастичний автомобіль. Покриття було досить слизьким, але завдяки системі
S-AWC я міг впевнено пройти весь шлях. Я шкодую про одну помилку, яку допустив під час гонок, - я був дуже агресивним при гальмуванні в деяких поворотах, тому втратив трохи часу на самому верху. Вважаю, що це не дало мені прийти першим і в загальному заліку. Тим не менше, я дійсно гордий, що зміг перемогти на MiEV Evolution III в категорії модифікованих електромобілів».

Новий електромобіль MiEV Evolution III перейняв у попередника основні вузли та агрегати, такі як ємна акумуляторна батарея, потужний електродвигун і система повного приводу з чотирма електродвигунами, але ці компоненти були вдосконалені з метою підвищення тягового зусилля і характеристик електромобіля в поворотах. Для зменшення маси шасі з трубчастим каркасом розробники електромобіля раціоналізували його конструкцію і замінили деякі матеріали. Загальну потужність чотирьох електродвигунів підняли з 400 до 450 кВт (611 к.с.). Для більшої ефективності довелося замінити шини розміром 260/650-18 на шини розміром 330/680-18. Притискну силу вдалося підвищити завдяки новій конструкції капота з вуглеволокна, а також опрацюванням форми спойлера і деталей кузова в аеродинамічній трубі. Поетапна розробка інтегрованої системи управління динамікою автомобіля S-AWC дозволила поліпшити передачу тягового зусилля і зменшити пробуксовку коліс за рахунок більш точного контролю на межі зчеплення. Показавши стабільно високий час вже в рамках тренувальних заїздів, Хіроші Масуока і Грег Трейсі підтвердили свої досягнення у фінальному заїзді.

Головний інженер Mitsubishi Motors Ясуо Танака (Yasuo Tanaka) так прокоментував результати гонки: "Наша команда бере участь у Pikes Peak вже 3 рік поспіль. І я дуже радий, що ми повертаємося додому з перемогою в категорії модифікованих електромобілів. У «абсолюті» ми відстали всього на 2,5 секунди від переможця, який мав двигун внутрішнього згоряння, і цей показник говорить про великий потенціал електромобілів в майбутньому. Одним з ключових елементів, який зіграв важливу роль для нашого результату, була вдосконалена система повного приводу S-AWC (Super-All Wheel Control), яка допомагала пілотам керувати автомобілями на граничній швидкості і забезпечувати безпеку ".

Міжнародне змагання з підйому в гору Пайкс-Пік проводиться щорічно в горах штату Колорадо (США) на унікальному треку протяжністю 19,99 км (12,42 милі). Траса має 156 поворотів. Гонка починається на висоті 2818 метрів (9390 футів) і закінчується на висоті 4300 метрів (14 110 футів) над рівнем моря. Вперше змагання на цій трасі відбулася в 1916 році, зараз подія є другим найстарішим автомобільним гоночним заходом в Америці після Indianapolis 500.


Повернутись до списку новин

Вверх
-