Питання "як заощадити на сервісному обслуговуванні без шкоди якості?" задає собі мабуть кожен власник автомобіля. Потім, як правило, починаються пошуки "альтернативного" чи так званого "гаражного" сервісу і, згодом, ви розумієте, що за меншу вартіть ТО ви отримуєте і менш якісний сервіс + постійні хвилювання через гарантію на виконані роботи, чи якість запчастин і т.п.
Залишайтеся на улюбленому офіційному СТО АВТОГРАД, але заощаджуйте на сервісі та БЕЗ шкоди якості! У нас є рішення для вас!
Як заощадити на сервісі власнику пост-гарантійного авто ?
ОБИРАЙТЕ ЗАПЧАСТИНИ З ДРУГОЇ ЛІНІЙКИ
! офіційно схвалені Mitsubishi Motors !
Що для цього потрібно? Власне, майже нічого! Просто повідомте майстру-приймальнику про бажання заощадити на ТО. Ваш майстер надасть вам всю необхідну інформацію про цю пропозицію і разом з вами підбере всі необіхдні запчастини.
Асортимент другої лінійки запчастин Mitsubishi:
- щітки склоочисників;
- масляний фільтр;
- повітряний фільтр;
- паливний фільтр;
- акумуляторні батареї (АКБ);
- фільтр салону;
- гальмівні колодки;
- гальмівні диски.